عمق برند به چه معناست؟
عمق برند اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه است. به عنوان مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله کوکاکولا تداعی می شود.
تولید محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که برای شخص خریدار جذاب است. به عبارت دیگر ایجاد محتوای نوشتاری یا تصویری پیرامون ایده ها و ایجاد این اطلاعات به عنوان وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا سایر قالب ها تولید محتوا گفته می شود.
تولید محتوا می تواند برای سازمان های جدید، شرکت ها و موسسات گوناگون، اتاق های فکر، انجمن ها، دانشگاه ها و موسسات آموزشی، هنرمندان، نویسندگان و غیره صورت پذیرد.
خالق محتوا شخصی است که وظیفه سهم اطلاعات در هر رسانه و به ویژه رسانه های دیجیتال را بر عهده دارد. آنها معمولاً یک کاربر نهایی / مخاطب خاص را در متن های خاص هدف قرار می دهند. یک خالق محتوا می تواند هر یک از موارد زیر را ارائه دهد:
پست های وبلاگ
خبرنامه های ایمیل
کپی رسانه های اجتماعی
بازاریابی / ویرایش ویدیو
کتابهای الکترونیکی
طراحی گرافیکی
...و بیشتر!
آنها همچنین می توانند محتوای آفلاین مانند بروشور، بسته های مشتری و غیره را برای کاربران فراهم نمایند.
در تولید محتوا 3 مفهوم بسیار مهم است: ایده پردازی، برنامه ریزی و خلاقیت. اگر این سه مفهوم در تولید محتوا رعایت شود، می توان شاهد موفقیت در فعالیت های مختلف در این زمینه بود بود. بر همین اساس تیم تولید محتوای سپتا می کوشد تا بهترین شرایط را برای مشتریان و مخاطبان خود فراهم آورد.
عمق برند اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه است. به عنوان مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله کوکاکولا تداعی می شود.
گستردگی برند بدین معناست که هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. برای این مسئله شرکت گوگل مثال بسیار مناسبی است.
استراتژی برند یعنی تعیین اینکه چه چیز را، چگونه، در کجا، و به چه کسی ارائه میکنید؛ به عبارت دیگر یعنی برنامهی شما برای انتقال پیام برندتان. جایی که تبلیغات خود را ارائه میکنید، کانالهای توزیع، آنچه در قالب کلمات و تصاویر منتشر میکنید، همگی بخشی از استراتژی برند هستند.